Book of Ra Deluxe - Review

Book of Ra Deluxe este un produs foarte popular realizat de cunoscutul producător de jocuri de noroc Novomatic.
  • tip slot :Video Slot
  • # Mulinete: 5
  • # Linii de plată : 10
  • Jackpot type: Fixed jackpot
  • Rotiri gratuite: Da

După cum se poate observa și din nume, este varianta puțin modificată a clasicului slot video Book of Ra. Book of Ra Deluxe este un slot video cu tematică egipteană îmbinată cu diferite numere și litere. Este un joc clasic cu 5 tamburi care se mișcă succesiv așezate pe 3 rânduri diferite. După oprirea rolelor sunt afișate anumite simboluri speciale care pot activa unul dintre numeroasele bonusuri ale jocului. În continuare vă vom prezenta pe larg toate acestea și multe altele.

Cum să joci Book of Ra Deluxe slot

Book of Ra Deluxe este un slot video care se bucură de o popularitate foarte ridicată generată și de versiunea predecesoare a jocului. Slotul se bazează pe povestea unui explorator faimos care se află în căutarea unei cărți misterioase care descrie locația unei comori spectaculoase. Acțiunea se desfășoară în Egiptul antic în care faraonii erau la stăpânire. Obiectul jocului este ca dumneavoastră, din postura de explorator, să găsiți cartea și să puneți mâna pe comoară. Atmosfera antică a jocului este generată de o grafică îmbunătățită, cumulată cu diferite efecte vizuale și sonore specifice perioadei. În urma jocului veți avea senzația că vă aflați chiar dumneavoastră în ipostaza exploratorului.

Book of Ra Deluxe, din punct de vedere al modului de joc, este similar versiunii predecesoare. Acesta este compus din 5 tamburi așezate pe 3 rânduri diferite. Numărul de linii de joc este 10, cu una mai mult decât varianta mai veche a jocului. Regulile jocului sunt destul de simple. Tot ce trebuie să faceți este să menționați numărul de linii de joc, să plasați pariul și să apăsați butonul de start. Imediat rolele vor începe să  se rotească, iar la oprire vor afișa anumite simboluri. Combinația rezultată poate fi sau nu câștigătoare.

Joacă gratuit sau pe bani reali

Book of Ra Deluxe prevede două modalități de joc: una gratis și una pe bani. Pentru a juca gratis, trebuie să accesați versiunea demo a slotului. Prin intermediul ei, puteți să testați jocul sau să îl jucați cât de mult doriți fără să investiți niciun ban. Jocul operează cu o monedă virtuală care are rolul de a înlocui banii reali. Dacă doriți să jucați pe bani reali, trebuie să accesați versiunea principala Book of Ra Deluxe. Ambele versiuni ale jocului au funcții identice, singura deosebire fiind moneda folosită de aparat. Puteți câștiga bani reali doar jucând la versiunea principală a slotului.

Runde bonus și caracteristici speciale

Ca și orice alt slot video cu 5 tamburi, Book of Ra Deluxe deține opțiunea de runde bonus. În cadrul acesteia aveți posibilitatea să jucați un număr de 10 runde absolut gratuit. Pentru a putea beneficia de ea trebuie să realizați în cadrul unei runde o combinație specială. Specific, în slotul Book of Ra Deluxe va trebui să aveți pe ecranul jocului după terminarea rotirii rolelor 3 simboluri Scatter. Imediat după aceea vor fi activate cele 10 runde bonus ale căror câștiguri vor fi dependente de ultimul pariu pe care l-ați efectuat în joc.

Book of Ra Deluxe deține și multe alte caracteristici interesante. În primul rând, simbolurile afișate pe rolele jocului au tematică egipteană. De aceea, vom întâlni simboluri precum, cărăbuș, explorator, carte, numere, litere, toteme și altele. Combinațiile realizate din simbolurile strict dependente de tematica antică oferă cele mai mari premii din joc. Simbolul Scatter este un simbol special al jocului prin intermediul căruia aveți posibilitatea să câștigați cele 10 runde bonus. Simbolul Wild este cel mai important simbol din joc deoarece are capacitatea să înlocuiască absolut orice alt simbol din slot pentru a vă ajuta să realizați o combinație câștigătoare. Aveți disponibilă și opțiunea de autoplay dacă nu doriți să apăsați de fiecare dată start.

Tabelul de plată

Tabelul de plată, cunoscut și sub numele de paytable, este un tabel care conține combinațiile câștigătoare ale jocului cu premiile corespunzătoare. Pentru slotul Book of Ra Deluxe acesta poate fi ușor accesat apăsând butonul paytable. Câștigurile evidențiate în tabel sunt calculate ca un procent din suma pe care o pariați în fiecare rundă. Trebuie să înțelegeți acest concept de paytable deoarece este un element esențial pentru orice jucător de sloturi video. În plus, aveți ocazia să aflați toate funcțiile disponibile ale jocului.

Din păcăte, nici în cazul versiunii Deluxe a slotului Book of Ra nu este inclusă opțiunea de jackpot progresiv. Însă, acest lucru este înlocuit de posibilitatea de câștig a unor premii spectaculoase, similare unui jackpot progresiv. Book of Ra Deluxe are pariuri minime destul de mici, fiind un slot potrivit și pentru cei mai noi jucători care nu sunt obișnuiți cu acest tip de joc.

Book of Ra Deluxe pe mobil

Ne aflăm într-o perioadă guvernată de tehnologie, în care toată lumea deține un telefon de tip smartphone cu conexiune la internet. Cei de la Novomatic au profitat de această oportunitate și au creat pe lângă versiunea desktop a jocului, și o versiune mobilă dedicată dispozitivelor mobile. Astfel, aveți ocazia să jucați slotul Book of Ra Deluxe oriunde v-ați afla, chiar și fără un computer la îndemână. Prin intermediul telefonului mobil sau a tabletei, puteți accesa atât versiunea demo a slotului pentru a juca gratuit, cât și versiunea principală pe bani reali. Funcțiile și grafica sunt identice și vă promit aceeași experiență ca în versiunea desktop a jocului.

Rezumat

În concluzie, Book of Ra Deluxe, versiunea nouă a slotului video Book of Ra, este un real succes pentru compania Novomatic. Diferențele sunt oarecum mici, dar se observă o îmbunătățire semnificativă a graficii jocului. S-a adăugat o linie suplimentară de joc pentru un plus de distracție. Puteți găsi, slotul Book of Ra Deluxe în aproape toate cazinourile online împreună cu varianta demo. Jocul este destinat atât începătorilor din domeniu, cât și pasionaților de sloturi video în general. Așadar, dacă sunteți în căutarea unui joc simplu, captivant și cu potențiale câștiguri uriașe, atunci poate Book of Ra Deluxe este ceea ce aveți nevoie.