Book of Ra recenzie slot

Book of Ra este un slot video creat de cunoscutul producător de gambling internațional Novomatic.
  • tip slot :Video Slot
  • # Mulinete: 5
  • # Linii de plată : 9
  • Jackpot type: Fixed jackpot
  • Rotiri gratuite: Da

Book of Ra este un slot video creat de cunoscutul producător de gambling internațional Novomatic. Acesta este doar unul din vasta colecție de jocuri a companiei. Book of Ra este un slot video modern cu 5 tamburi și 3 rânduri cu o tematică cu tendințe egiptene cumulată cu cea a literelor romane. Din punct de vedere al caracteristicilor, Book of Ra stă destul de bine. Prezintă principalele funcții specifice unui slot cu 5 tamburi, dar și câteva mai aparte. Grafica jocului este una bine realizată respectând tematica jocului. În paragrafele următoare vă vom detalia pe larg toate acestea.

Cum să joci Book of Ra slot

Book of Ra este un slot video tradițional care poate fi găsit în aproximativ toate cazinourile online din România. Popularitatea sa este în creștere, dar se află deja la cote destul de ridicate. Povestea jocului se bazează pe explorarea unui loc antic egiptean, în care dumneavoastră sunteți un celebru explorator. Ținta dumneavoastră  este să găsiți o carte misterioasă în care este menționată locația unei comori fantastice. Grafica excelentă a jocului, precum și efectele vizuale și sonore se îmbină armonios și sunt capabile să vă creeze senzația unei transpuneri fizice în aceea perioadă de mult apusă.

Jocul Book of Ra  este un slot video clasic cu 5 tamburi și 3 rânduri ca oricare altul. Însă, spre deosebire de celelalte sloturi, acesta are câteva particularități. Numărul de linii de joc este de 9, iar obiectivul jocului este să obțineți o combinație câștigătoare. Există un număr mare de combinații câștigătoare disponibile, cea mai simplă presupune 3 simboluri identice, iar cea mai complexă, dar și cea mai dorită necesită 5 simboluri identice.  Pentru a juca trebuie să plasați un pariu corespunzător numărului de linii pe care doriți să jucați și să apăsați  butonul de start. Toate cele 5 role se vor roti, iar la final vor afișa anumite simboluri care vor activa automat anumite premii conforme combinației rezultate.

Joacă gratuit sau pe bani reali

Book of Ra poate fi jucat în două moduri, pe gratis sau pe bani reali. Posibilitatea de a juca gratuit vă este oferită prin versiunea demo a slotului Book of Ra. Prin intermediul acesteia puteți juca oricât de mult vă doriți fără să investiți niciun ban. Se utilizează un tip de monedă virtuală care simulează banii reali, doar că acestea sunt nelimitate. Desigur, câștigurile rezultate în urma jocului la versiunea demo sunt virtuale și nu pot fi transformate în bani reali. Cealaltă modalitate de joc este cea prin bani reali la versiunea principală a slotului. Sistemul de joc este același, doar că în locul monedei virtuale veți fi nevoit să folosiți bani reali.

Runde bonus și caracteristici speciale

Rundele bonus sunt o opțiunea tipică sloturilor video online cu 3 sau 5 tamburi care este prezentă și la jocul Book of Ra. Este una dintre cele mai plăcute premii din joc deoarece vă oferă posibilitatea să jucați un anumit număr de runde complet gratuit. Ca și orice alt premiu din slot, se câștigă în urma unei anumite combinații de simboluri. În cazul Book of Ra, trebuie să obțineți 3 simboluri Scatter pentru a vă putea bucura de cele 10 runde bonus. În cadrul acestora se va utiliza ca referință ultimul pariu pe care l-ați efectuat, iar câștigurile viitoare vor fi în funcție de acesta.

Fiind un slot cu tematică egipteană și numerologică, simbolurile jocului Book of Ra sunt corespunzător alese. De aceea, putem observa simboluri precum, toteme, cărăbuși, litere, numere, nestemate și exploratori. Este important de menționat că, simboluri corespunzătoare temei egiptene oferă cele mai mari premii, iar cele cu numere și litere premii mai mici. Există și un simbol Wild care are puterea de a înlocui orice alt simbol din joc pentru a vă ajuta să realizați o combinație cât mai bună. Simbolul Scatter este un simbol special pe care îl folosiți pentru a accesa rundele bonus.

Tabelul de plată

În slotul Book of Ra aveți posilitatea de a câștiga atât premii mici, dar și premii uriașe. Depinde de bugetul și strategia dumneavoastră pe care le țintiți. Conceptul de paytable, concretizat sub forma unui tabel de plată, este un element foarte important pentru orice jucător pasionat de sloturi video. Cunoașterea acestuia reprezintă unul din elementele esențiale pe care orice profesionist de păcănele trebuie să îl cunoască.

În cadrul tabelului de plată al slotului Book of Ra sunt descrise în detaliu combinațiile câștigătoare și câștigurile corespunzătoare acestora. Desigur, câștigurile reprezintă un procent din suma pe care o pariați în fiecare rundă de joc. În plus, sunt descrise simbolurile Scatter și Wild, dar și modul de operare al acestora. Deși Book of Ra nu are implementată și opțiunea de jackpot progresiv, câștigurile potențiale sunt unele impresionante. Tabelul de plăți ar trebui să fie principala dumneavoastră sursă de informație despre slotul Book of Ra.

Book of Ra pe mobil

Cum slotul Book of Ra este unul dintre cele mai populare produse marca Novomatic este evident ca acesta să vină și într-o versiune mobilă. Astfel, dacă dețineți un smartphone cu conexiune la internet, aveți posibilitatea de a vă bucura jocul Book of Ra oriunde v-ați afla. Aveți disponibile cele două moduri de joc, gratuit prin intermediul versiunii demo și cu bani reali prin versiunea principală a jocului. De menționat faptul că, versiunea mobile a slotului este identică din punct de vedere al funcțiilor și graficii cu varianta pentru desktop. De asemenea, puteți să beneficiați de rundele bonus și pe această cale.

Rezumat

Așadar, slotul video Book of Ra este un produs Novomatic extrem de popular în domeniul gamblingului, fiind și principala alegere a numeroși pasionați de sloturi video din întreaga lume. Slotul poate fi jucat atât în mediul online în cazinourile online care îl oferă, cât și în câteva cazinouri tradiționale. Este un joc ideal pentru cei mai noi jucători de sloturi, având funcții și reguli simple, ușoare de înțeles de oricine. Tema captivantă și efectele speciale ale slotului Book of Ra îl fac unul dintre cele mai apreciate sloturi cu 5 tamburi cunoscute. Astfel, dacă sunteți în căutarea unui slot video distractiv și profitabil, Book of Ra poate fi cea mai bună alegere.