Netent anunță lansarea noului slot Strolling Staxx: Cubic Fruits

Publica: 27.01.2019 | by Cazinouri-online-romanesti.ro

Netent anunță lansarea unui nou slot din seria Staxx. Strolling Staxx: Cubic Fruits este cea mai nouă adiție din seria Staxx și din portofoliul Netent și continuarea sloturilor Neon Staxx și Butterfly Staxx.
Strolling Staxx: Cubic Fruits vine cu o gamă de trăsături incitante și o nouă direcție creativă dată de design-ul în formă de cuburi și promite să atragă atât fanii lansărilor precedente, cât și fanii creațiilor Netent în general.

Despre Strolling Staxx: Cubic Fruits

Strolling Staxx: Cubic Fruits este un slot video cu 5 role și 3 rânduri, având ca trăsătură definitorie simbolurile Colossal. Orice simbol din joc poate deveni Colossal, activând runda de rotiri gratuite (re-spins). Astfel, jucătorii care activează runda bonus pot să nimerească alte simboluri Colossal și să obțină și mai multe rotiri.
Bryan Upton, director Game Products la Netent a declarat următoarele despre noul slot Strolling Staxx: Cubic Fruits: “Strolling Staxx aduce o pată de culoare în mijlocul iernii cu ajutorul cuburilor sale colorate și luminoase în formă de fructe. Distracția este împachetată în cutii în noua aventură Netent, mai ales pentru baza noastră de jucători care apreciază sloturile recreaționale.”
Jocul a fost lansat oficial pe 24 ianuarie 2019. Strolling Staxx poate fi încercat deja gratuit pe site-ul Netent și este disponibil și în oferta cazinourilor partenere – William Hill, ComeOn! sau LeoVegas.
Strolling Staxx este un slot cu volatilitate medie iar RTP-ul pentru jucător este de 95,95%.

Despre lansările Netent din acest an

Suntem abia la sfârșitul primei luni din acest an, însă Netent a început 2019 în forță. Strolling Staxx: Cubic Fruits este a doua lansare pe acest an, urmată de slotul de top Turn Your Fortune care deja s-a bucurat de apreciere din partea publicului.
Veștile bune pentru jucători nu se opresc însă, aici. Netent are planuri mari pentru acest an în ceea ce privește lansările de jocuri.
Reprezentanții companiei au declarat că vor să-și extindă portofoliul de creații, având 35 jocuri in-house aflate în producție care vor fi distribuite până la finele acestui an.
Compania promite să lanseze conținut pentru toate piețele, dar și pe gustul tuturor jucătorilor.